divendres, 22 de març del 2019

Mites sobre escalar muntanyes i robar foc



Faig un poc d’esport (però fa dues setmanes que no surto
a córrer; de totes maneres, no he perdut ni greix ni gana).

Escric; novel·la i aquests poemes.

Toco la guitarra amb peülles d’elefant
i somio que algun dia formaré un grup musical,
tot i tenir veu de mort i desconèixer el significat de “guitarra”.

Llegeixo llibres en anglès. Tres.
Però crec que em centraré en un de sol.
Tenir-los els tres vius no és un bon sistema.

Menjo.
Avui he comprat de postra un pack de tres de Bonies.

Faig el xubec.
No el faig gaire bé perquè el sofà no admet
 les meves cames i el Xaplin.

Torno a escriure,
novel·la i aquests poemes.

Sortim a passejar amb el Xaps.
El dia s’ha allargat i el vent...
Mecagundena, el vent...

Segueixo amb els llibres en anglès.
M’he decantat pel que ralla sobre
els poetes de l’escola de Nova York.

Menjo. No tenc ganes de cuinar el sopar.
Qualsevol cosa.

Estic cinèfil. Ahir “El odio” de Mathieu Kassovitz.
Avui potser la darrera de Godard.
Suposo que tenc ganes de cagar-me en algú.

Al llit m’esperen 1000 pàgines
de consumir fantasia èpica de McDonals.
De quina manera engreixaré?

No és gaire cosa. El dies són el que són.
No em queixo. Funciona.

Em podries dir l’eix vertebrador
de tot aquest sense sentit?

Un dia s’acabarà. De fet, estic arribant al final.
I quan arribi, apareixeràs
i llavors hauré de tornar a escriure,
novel·la i aquests poemes,
fins que els pulmons es solidifiquin
i els dits em sagnin.