diumenge, 7 d’abril del 2019

M’agradava quan llegies els meus poemes



crec que ja no llegeixes els meus poemes.
suposo que no tens ganes de sentir que
m’agradaria saber de tu, que quan passejo
pels carrers medievals de ciutat espero
topar-me amb tu com qui espera topar-se
amb una estrella de cinema, que de vegades
estic tan emprenyat, ara ja menys, que
me les hauria a hòsties (això reafirmaria
la teva decisió perquè d’una sola bufetada
besaria en terra i he sentit dir que la fragilitat
no és una qualitat atractiva per a les dones),
que algunes nits apareixes en els somnis
o que t’enyoro, un poc, no gaire, massa.

crec que ja no llegeixes els meu poemes.
ho entenc. has passat pàgina i estàs a altres
coses. canta “La Buena  Vida” a “Que nos va
a pasar” que “quan passi el temps
coneixeràs a algú altre
i m’oblidaràs i és que és el normal, encara
que ens faci ràbia sempre passa igual

i ens esforcem en dissimular” i ja no llegeixes
els meus poemes. et podria dir que no tornaré
a escriure sobre tu, aquest és el darrer poema;
de totes maneres no tornaràs a llegir mai més
els meus poemes.

m’agradava que llegissis els meus poemes;
era una altra manera de comunicar-nos.

aquest matí ha fet pedra.
el capvespre és fred.
la nit serà muda.