dimarts, 9 de juliol del 2019

Sóc dèbil, groc o de vegades blau, potser marí, però m’estimo més el cel perquè és més expansiu, com l’univers: la renovació



Se li omple la boca amb una xifra
astronòmica, impossible de rebutjar
i, malgrat només haver sentit una mentida
rere una altra durant tots aquests putos
estius, se m’omple la boca de sabonera
pensant amb el que podria fer amb tots
aquests duros (perquè és fàcil  seguir
els excrements daurats de la mentida).
Fa segles que la ment viatja mentre el cos
roman presoner entre quatre parets. M’havia dit:
 és hora que el cos es reuneixi amb la ment. Però
han estat uns segons o potser minuts o hores
o dies, dolorosos, sagnants, cruels, en els que
no m’han importat una puta merda continuar
en aquesta dualitat separada per temps i espai
tan extrems. Mecagundena!. És tot tan volàtil,
tan eteri, tan dèbil, com si un escuradents
fos el contrafort d’una catedral gòtica. Així que
diré que m’agradaria que m’escrivissis un poema
dient-me que un dia em vas estimar, sols un dia
em bastaria, perquè l’amor no necessita més que
 un dia per ser real. Però entenc que en el teu cor
hi ha ara finques dretes i, per tant, jo no sóc més
que un record que es pot manipular com vulguis
(vaig ser o no vaig ser). Tots aquests versos
poder ser substituïts per aquest:
m’estic morint per fumar un puto cigar.