dimarts, 9 de juny del 2015

Somnis corrents

Somio que tot déu està rallant d’aquests
Versos.

-Tothom està rallant de  tu- em diu el meu
Interlocutor.

Una vegada, sols una vegada, vaig tenir un
Somni premonitori. Vaig somiar que era
Expulsat en un partit de futbol. I com que era
Un somni premonitori, vaig ser expulsat en
Aquell partit de futbol. Vermella directa.

En despertar, tenc aquest somni de versos
Universals aferrat al clatell. Desitjo que sigui
Un segon somni premonitori. És un somni premonitori.
 Però en posar  els peus descalços a sobre de les rajoles
 fredes, em dic que he de deixar de creure en aquestes
Xorrades del somnis. No hi ha somnis premonitoris,
Les serps no representen diners, la mare morta
No es comunicà amb tu a través de la consciència
Adormida. Els somnis, somnis són i a ningú importen
Una merda el teus versos.