dimarts, 9 de juny del 2015

En la meva defensa (per un si de cas)

Sí, jo sóc un de tants i tants que consideren
Bukowski un déu i que segueixen el que
Predica amb fanatisme religiós. Sí, jo sóc un
De tants i tants, que en llegir-lo, es llençà a
Escriure versos com qui s’embarca en una
Creuada per decapitar sarrains. I sí, jo no
M’obro a altres estils (encara que això no és
Del tot cert). Renovar-se o morir; prefereixo
Morir. Però he de dir que la culpa no és pas tota
Meva. Jo estava de puta mare sent un desgraciat,
Sense tenir la necessitat d’escriure aquesta
Infelicitat. En tenia prou amb fumar uns cigarrets,
Beure unes cerveses i fotre un clau compassiu de
Tant en tant. Jo no he volgut ser mai poeta (perdó).
Mai vaig donar senyals que indiquessin que ho seria,
I tampoc ara. El meu primer poema no el vaig escriure
 als 15. Jo no he volgut mai escriure. Fou el Poeta qui
 m’ho ordenà. I bé, sé  que mai escriuré com ho feia
el Vell Mestre; Bukowski és únic, per la qual cosa, podràs
dir que no sóc més que un de tants i tants dels mediocres
imitadors del poeta.
Me sua la polla.
Això
No és

Per a tu.