divendres, 21 d’agost del 2015

Un combat desigual

El meu rival: trenta i pocs,
1’85 d’alçada, 80 kilos de pur
Muscle, rostre resplendent
Amb una lleugera barba
Perfectament cuidada.
Jo he començat a perdre la
Joventut i se’m tracta ja
De senyor. El meu 1’70 ha iniciat
La seva curvatura i els meus 80 kilos
Estan alimentats de penes, laments
I magdalenes; el meu rostre ullerós
Intenta dissimular la seva inflor amb
Una barba anàrquica i canosa.
El premi: els plaers sexuals de la
Mirada d’una lleona. 
Li dono un cop d’ull ràpid al meu contrincant;
El combat no pot ser més desequilibrat
I aleshores sento, que en la vida, tot
És un combat desigual. Em sento altre cop
Traït; crec que aquí hi ha  enserronada,
Però és ja massa tard. Els dos hem iniciat
Els nostres respectius balls de cames, ens
Apropem l’un a l’altre, ens creuem.
El veredicte: una mirada al cim imponent.
Tota derrota és causada per una mirada
Distreta al cel. Bé, pot estar tranquil·la.
Aquest vespre no em masturbaré pensant

En ella. Vet aquí un altre combat desigual