diumenge, 23 d’agost del 2015

No crec que ens trobem en la mateixa sintonia

Cada vegada que entra al súper
Em pregunta si hi ha moros a la vista.
Realment no sé a qui es refereix
Però jo he adjudicat l’apel·latiu i
Depenent de si aquesta persona,
A qui jo crec el moro, hi és o no,
contesto afirmativa o negativament.
El meu moro no ha aparegut aquest matí
I a la negativa se li ha repreguntat:
-si no hi ha moros, hi ha cristians?
Què? A qui es refereix aquesta vegada?
No entenc una puta merda, però la pregunta
És fàcil de contestar: en qualsevol part del món
Sempre hi ha un cristià donant per cul,
Per la qual cosa, la meva resposta és:
-sempre.
Ell es posa a riure, però per què ho fa?
M’haurà entès? No, suposo que no.
No crec que ens trobem en la mateixa sintonia;
Suposa que ell ja s’entén.

Quina enveja.