dilluns, 20 d’octubre del 2014

una sensació

I


Estic cagat de por.
En el transcurs del dia
Se m’ha aparegut en vàries ocasions
El 666,
Potser perquè estic llegint un burroughs,
I estic cagat de por.
Intento mantenir-me despert,
Lluito contra els meus ulls vençuts,
Però deserto.
Apago el llum
I sóc davant del precipici dels somnis.
Però abans de saltar a les seves profunditats
Sento una presència a les meves espatlles
Que m’envolta i m’abriga.
Allarga el seu braç dret de goma ,
El passa pel meu cap,
Ressegueix el meu braç estirat fora del llit,
I posa la seva mà a sobre de la meva.
La por em paralitza
I sóc incapaç d’esbrinar
Si vol devorar-me
O
Protegir-me.
La por és cauta
I desperto.
encenc el llum,
Em toco la mà dreta,
Comprovo les meves espatlles;
Sols jo al llit,
Però la sensació encara perdura.
Salto al precipici.
El llum encès
Com quan era petit


II
I tot això
Què cony vol dir?