dimarts, 28 d’octubre del 2014

Hannibal Smith

Sí.
Tenia una feina de merda
Que m’estava podrint per dins.
No hi havia res més per a un estúpid com jo.
Això és el que t’espera;
Accepta-ho.
Així que vaig decidir centrar-me en els seus aspectes positius
Si alguna cosa de profit se’n podria treure.
Sí. És clar que sí.
De qualsevol cosa se’n pot treure profit,
Fins i tot de la meva feina merdosa.
I en aquest cas,
Era temps.
El temps preciós.
El temps que se’ns esmuny d’entre les mans.
Temps per a mi.
Em compraré un piano
I així restabliré l’ordre de l’univers.
Assajaré una hora diària amb la guitarra
I, amb l’ajuda del meu mestre particular,
Escriuré cançons que m’atreviré a cantar
Malgrat la meva veu de mort.
Compraré una càmera de fotos,
Demanaré un parell de consells a un amic fotògraf,
I imprimiré les fotografies de la meva ment.
Copiaré diàriament un dibuix d’Ashley Wood
I quan em cregui amb la soltesa suficient
Buscaré el meu propi estil.
I sobretot, escriuré la meva fotuda primera novel·la,
La idea de la qual encara no ha aparegut.
I quan per fi vaig acabar de planificar
Tot allò que volia fer  
Em vaig encomanar al déu del plans:
“Oh! Hannibal Smith,
Que als vuitanta estàs,
Fes que els meus plans
Surtin bé”
Però desgraciadament
No em vaig adonar
De la paradoxa que amagava el salm,
Que Hannibal Smith
Als vuitanta es quedà.