divendres, 3 d’octubre del 2014

divendres

Pagues alguna cosa?
                                   Que estàs llest?
Siiiiiiii
                                   Tria el lloc
On vulguis

I així s’ha conjurat per anar a fer unes canyes.
Quedem al restaurant d’un amic;
Hi vaig fumant.
És migdia, per la qual cosa encara no hi ha
Clients qui demanen ser servits.
Em trobo a l’amic qui porta el restaurant,
Darrera la barra,
Berenant d’una truita de patata,
I l’altre col·lega, el que ha contactat amb mi,
L’acompanya amb una birra;
La meva no tarda en ser bocada.
Li dono un primer glop que em sap a glòria
I mentre la glòria es va esvaint al meu interior,
Glop a glop,
Rallem de creuers pel mediterrani,
De fer-se ric demandant a ajuntaments,
De greix corporal
I de política
I, enmig del escorxament dels nostres dirigents més pròxims,
Me n’adono d’una segona cervesa
Que observo aquest cop amb recel,
Una segona cervesa que no puc empassar-me
I que vergonyosament deixo a la meitat;
Em salva mitjanament l’hora de dinar.
Marxem deixant a l’amic amb la seva feina
I, en les poques passes que ens mantenen junts,
Confesso al col·lega que estic tocat
I esclatem a riure.
Joder! Hòstia puta!
Sí, cabró. Ja pots riure.
Tu,
Tu que sols vols ser un puto borratxo de merda
I te tomba una canya i mitja.
joder! quin drama més fotut.
Ens diem adéu,
He de deixar de beure,
Quedem divendres que ve.