dimecres, 6 de maig del 2015

Eternal sunshine of the spotless mind

Conec el seu nom i el pronuncio en
Veu alta. Ell es gira i, en veure’m,
Em saluda i rallem una estona. I mentre
Rallem una estona no faig més que pensar
En perquè conec el seu nom, d’on surt
Aquest nom, qui és aquesta persona;
No és més que un desconegut com també
Ho sóc jo.
La setmana passada, estranyament envoltat
D’un grup de gent, vaig ser capaç de preguntar:
Ei, m’has de perdonar. Et conec però no sé d’on
Em surts.
És una petita anècdota que darrerament està
Succeint molt; estic oblidant persones.
Crec que la meva època de fumador d’herba
 em va afectar més del que no em pensava.
Potser és perquè no són importants per a mi
Però tothom hauria de ser important per a mi.
O potser és un símptoma d’una malaltia mental
Futura i la meva ment ha començat a foradar-se
Com un formatge suís. De totes maneres, no em
Preocupa gaire. La meva xarxa social és redueix
A unes poques persones. El que sí que m’enerva
És que l’única persona que desitjo oblidar sigui
Capaç d’esmunyir-se dels trets indiscriminats
que sofreix la meva memòria. Sí, no hi ha trepanació,
ni droga, ni teràpia psicològica de ciència ficció
 ni una puta merda que la faci desaparèixer
dels meus pensaments.
Estic condemnat pel seu record.
Que Déu em tengui
en les seves plegaries.