diumenge, 6 de juliol del 2014

Un descobriment que em fa pensar en anar-me’n a la merda

                                                            Si ho fem com els cans
                                                            Ambdós podrem contemplar l’horitzó.
                                                                                                Haruko Tatsu


Llegeixo un article de la Jot Down
Sobre el kamikaze poeta
Haruko Tatsu
L’autor de l’article tradueix a penes
Tres o quatre poemes del poeta
Però són suficients per dir: el vull
En llegir-los em quedo bocabadat
Fascinat i extasiat
I, al mateix temps, destruït
Penso en tots els meus poetes
En Bukowski, Fonollosa, Wolfe, Panero, Whitman, Lee Masters, Carver, Rimbaud, Baudelaire
I tots els altres que vindran
Que també em deixaran bocabadat, fascinat i extasiat
I penso en la meva poesia
He deixat bocabadat, fascinat i extasiat a algú?
No. No ho crec.
Sóc una merda de poeta
Així que, potser, és hora d’anar-me’n a la merda
Segurament, hi farà molta pudor, allí
Però almenys
cobert de merda
S’està
 calentet