dijous, 4 de desembre del 2014

Don’t try

Rebo un correu informatiu
De la pàgina on compro els llibres.
Generalment elimino aquest tipus de correu
Però, per alguna estranya raó,
Potser perquè rebo pocs correus,
Aquesta vegada l’obro.
Fullejo la publicitat
I em fixo en què em recomanen
Un llibre de Bukowski.
Serà una nova compilació?
Encuriosit, visito la pàgina de l’editorial
Que publica els llibres del vell mestre al país,
I, per a la meva sorpresa,
Resulta que no és un sinó que són dos nous poemaris
Del vell Chinaski.
El setembre ja em vaig comprar
La noche desquiciada de pasos
I ara em surten amb aquests dos
Què està passant amb l’obra de hank?
Llegeixo a la descripció d’un d’aquests  poemaris
Que Buck féu gravar a la seva làpida
Dont try,
Aquest fotut vers
Aquest fotut i malparit vers
Que m’atemoritza i em turmenta
En llegir-lo.
I la por i el turment
M’escriuen
Que potser
Ja és hora
De deixar
D’intentar-ho.