diumenge, 22 de juny del 2014

on viuen els poemes

Els poemes estan al carrer
Però jo m’entossudeixo en quedar-me a casa



Podria escriure sobre els rei del sexe i la seva nova amant
O sobre aquests homes que es creuen déus,
Cecs per sentir-se vora el sol,
Ignorant la humanitat d’una coça als ous
O sobre aquestes dones que segueixen aquests homes
Com a canets faldillers, desitjant ser sols canets faldillers
O sobre la solitud d’aquests homes i d’aquestes dones
O sobre aquests borratxos que giten als portals
O sobre aquests joves que no volen menjar-se el món
Perduts com ho estava jo, com ho estic jo a la meitat de la meva vida
O sobre aquesta tradició, arrelada fins al centre de la terra, inamovible
Però jo estic entre aquestes quatre parets
Passant a net putes llistes de preus del fotut súper
Escoltant una mica de rockabilly surfer
Ferint-me per tots aquestes poemes que no escriuré mai
Veient la vida fugir
Veient com s’allunya cada vegada més
I no he estat mai atleta
I no sé jugar a escacs



Els poemes estan en la nit
I jo m’entossudeixo en dormir